Logo
Podnikatel si založil novou firmu. Nebyl žádným nováčkem v branži a proto už dopředu věděl, co bude jeho záměrem. Co bude vyrábět, od koho bude brát materiál a komu bude prodávat hotový tovar.
Jenže právě posledně zmíněné nebylo ještě úplně ideální. Protože nějaké odběratele už zajištěné měl, jenže kupců není nikdy dost. A čím víc těchto je, tím pochopitelně líp.
A bylo tudíž třeba oslovit i potenciální odběratele nové. K čemuž bylo potřeba mít firemní logo. A to bylo pro našeho podnikatele hlavní slabinou. V této otázce nebyl pevný v kramflecích.
A proto se obrátil na odborníky, aby mu tito vhodné logo vymysleli.
Dopředu věděl, co by toto mělo symbolizovat. Z jeho loga by mělo vyzařovat, že je náš hrdina podnikatel poctivý, svědomitý, pracovitý, čestný, že vyrábí kvalitu za nejnižší možné ceny, že nabízí nadstandart, že pro své zákazníky snese modré z nebe,…
A profesionálové mu podle těchto přání logo vytvořili. Bylo více než výstižné, dokonalost sama.
Ale přesto je náš podnikatel odmítl používat. I když bylo z vyobrazení na logu zřejmé, že je takový, jak zaznělo výše.
Co že se mu na onom logu nelíbilo? Přece výstižný obrázek samotný.
Obrázek vola.